miercuri, 28 august 2013

George Anca: ananghie


ananghie

ananghie astupă caravela m-am spart în ochii nevestei ananghie
trebăluire şi dă-i nelinarism fiecare peste caraula Clitemnestrei
cum să mai scapi cu viaţă cărpănoşeniei sinucigaşă paralxă pax
lacrime de acoperire cavernei dorale bucolic imposibil din ochi


a ne depărta de Calabria în toată nesiguranţa din Franţa vaganţa
apleacă ogivelor urechea degeaba filmul aceluiaşi aur de munte
despică-mi şi ziua asta fără creasta cocoşului dus coviltir invito
voi lua dosul imaculării la scald ascultând călăfătuirea claustră


prea numiţi elfăraia elefanta internaţionala oda bucuriei paspac
kirilikant mai rar împăcându-te pe sine cu dumneaei de-a ălora
seara asta supunerea între cuţitele arborescent ceramice scântei
mai nimeni în sfinţenia ispăşirii fără de cunoştinţă traduceţi pur


doar nemişcarea paralelă gheţarilor însângeraţi la o crimă paura
ne-om fi bătând pentru dumneata şi numai eu pumnii pandaliei
frica de mai sus mi-ai mai spus m-am mai jurat că ajunge gataa
ce şi literele de furat într-o cârjă îmbrâncindu-mă par paranteză


bine de tine că te-ai retras în pădure cu ţiganca vere Constantin
ce să-ţi mai aduci aminte copita dentistă pedeapsa la scris arsen
ce să le cânt duduitoarelor serenada triorului aluniţei penitenţei
şiroiască-ne exact walkiriile însăbiate de-a lenea neslăvirii lore


prolog iar cagula înţepenită n-o mai clămpăni Şeherazada zada
cum să mă fi însănătoşit de toate bolile într-o gelozie bozie zie
cobe Cobia m-ai lăsa n-aş ieşi la mure când nu mai ninge aşa şi
zgâriată existenţă numai din pensie în colivia nevestei pe vecini


copiii vină salut ligav dacă uite-o tocmai spanac povesteşti iaurt
nemunciţi nervozitate care te mai strangulezi de mă ocoliţi criţi
năcriţi voievodalei veselii de dinainte de decapitare catedral-ne
oracol pantei mărşăluirea înecului cu degetele pe tastatură vură


numai fata m-a dat mă-ta afară pentru gagicele ei să nu faci aşa
lui Vic încotro mi-am adus eddele lângă părăsirea că ea Noana
pe aproape când nu mă vei mai găsi acasă zice aia nu mă omorî
abia am uita criminalitatea simbolică a jocului de cărţi pe porci

 

                              George Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu