vineri, 18 aprilie 2014

HRISTOS A ÎNVIAT!



bhajane

şi eu mă bucur mereu când ne vizitează dumnezeu şi dumnezeu se bucură mereu şi el şi tu şi eu poate mai repede eu că m-a ajutat dumnezeu mi-a luat-o pe mama la el şi a ajutat-o cu moarte la fel ca pe soldaţii războaielor săracii noroaielor când era ea credincioasă venea dumnezeu în casă şi ne bucuram mereu când ne vizita dumnezeu

sion sion şi biblii scrise în carne doina plânse-ni-se catolicei gratia plena ave Maria Magdalena apoi tot nebăuţi trezvie porumbul scrumului ne fie lumina harului fiind împreunându-i-se ind sion sion şi evanghelii în carne suflet doina ce li-i

să fumăm boieri grofi paşă fără sabie în vlah în foiţă de cămaşă cu tutunul lui alah se deschide uşa intră un băiat la noi în cuşcă bună vreme moale vintră numără şi ne împuşcă

de câte ori văd o floare de bananier zice nana îmi aduc aminte de domnul sergiu al-george ce mult voia şi el să vadă una şi n-a văzut niciodată în viaţa lui am văzut una într-un loc plin de mizerii el nu putea să intre acolo m-am dus până la urmă cu bulbul şi radha dar a doua zi cineva o tăiase am găsit alta dar domnul al-george a plecat mantre (calea robilor, delhi, 1982)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu